17. august 2009

back to the 90's.

1.a
en fuldstændig gentagelse af mit folkeskoleliv i slutningen af 90'erne.
stort set de samme fag. overordnet set de samme individer. de samme lærere. den samme madpakke.. bare stort, nyt og fremmed.
gymnasiet. fyldt med velkendte ansigter, usikre skridt, ildelugtende toiletter og en kantine der lokker. gange og trapper, dørtrin og vindueskarme. jeg ved ikke. det hele virker jo simpelt. der er ingen tvang..


idræt:


jeg forstår det ikke. 'EJ, SANDRA! det er da SÅ SJOOOVT' ..nej, det er IKKE sjovt. det er IKKE sjovt at løbe rundt i grimt tøj og efterligne hinandens bevægelser. det er IKKE sjovt at lade som om man kender reglerne på alle mulige spil, for så at blive valgt til frontløber på orienteringsløbsholdet. det er IKKE sjovt at lugte af muggen røv når man kommer op og skal have musik. det er ikke sjovt at bruge en time på at se godt ud hver morgen, for så at få SMADRET det man har kreeret. det er IKKE sjovt at falde og slå sig tusind gange. det er IKKE sjovt at vise hotguy.dk det blæver man har på armene BARE fordi man skal slamdunke en eller anden spasser i gulvet i basketball. U-F-E-D-T. eller, måske bare FEDT. bogstaveligt talt, vel at mærke. klokken er ikke engang elleve, og jeg er så træt at jeg kunne sove på stuegulvet. jeg har ondt i hele kroppen - skyldes IKKE idrætstime men gårsdagens fitnessudfoldelser. jeg er ikke SÅ svag at gym-idræt krænker mit væsen. desuden, hvorfor er alle andre end mig altid brune i omklædningsrummet? hvorfor passer mine fødder ikke til de sko ALLE andre går i? dårlig timing at gøre mig til mutant i mine teenageår. der var engang en historie om en størrelse 36 der kunne have været model. indtil hun tog 62875834652 kg på og blev til den person jeg er idag. 'det har virkelig formet mig som person' ja, prøv med modellervoks en anden gang, spasser. der kan man i det mindste skrælle af hvis der er for klumpet. min kat larmer, jeg har lyst til at sove, jeg mangler smøger, jeg skylder penge, jeg har tyndt og flyvsk hår, mine tænder er beklædt med velour, min mor skælder mig ud fordi min stille indtastning irriterer hendes søvnvaner. SOV I SOVEVÆRELSET CUNT. nicht auf der sofa. idag så jeg en homoseksuel blive slået ned på tv. det ramte mig dybt. måske var det bare en tv-serie, men det tog bare min livslyst og kylede den til Hjørring, hvor den tilsyneladende har intentioner om at blive.


MEN!


hvad jeg har nået idag:


faket muskelsmerte i knæ i idrætstime: 1


idrætstime fuldført: ½


ny bedstesteste veninde i klassen: 1


lektier lavet: ALLE tre opgaver


regnvejr observeret: 3


stykker flæskesteg spist: 4.. ups.


sko købt: 1 (par)


blog skrevet: 1


smøger røget: 12-13


tissepauser: 3


kapitler læst i spændende bog: 2. (87 sider!)


drukkede kaffekopper: 2


shoppeture: 1 (mindre end i sidste uge)


matematiske forvirringsanfald: 34 (mindst)


lightere mistet: 3


lightere fundet: 1 (der ikke virker..)


hvad jeg når i morgen:


aftaler: 2


pizzaer: 1


nyindkøbte lightere: 1000


indhentet søvn: intet, sikkert..





vi ses i morgen søde lille katrunte.









kærlig hilsen 1.a's næsteneste bloggende medlem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar