25. august 2009

skræmmende.

sad i timen idag, og blev undervist i IT af MEGET stor mand med MEGET jysk accent. så jysk, at man tog sig selv i, at tænke 'det kunne lyde præcis som når folk med nylavet tungepiercing snakker, bare med et twist af olie'.
han er så åbenbart ansvarlig for vores INTRANET. og alt andet der har med taster og ledninger at gøre. pludselig udbryder den STORE mand:
'JA, OG IØVRIGT ER DET MIG DER HAR ADGANG TIL ALT HVAD I LAVER PÅ LECTIO, JEG LÆSER ALLE JERES BESKEDER, JEG KAN SE HVIS I GØR NOGET UPASSENDE!!!!!'
man bliver ikke ligefrem TRYG når der står storjydefyr.dk og fortæller én at han holder MEGA meget øje med én. havde det som et lille barn der er blevet opdaget i at stjæle en to-krone fra sin mors lomme. det er ikke fedt. så nu holder jeg mig næsten fra ALT der hedder 'offentlig tilsvining'. bortset fra det her:

du er en færdigret:
sådan en man lige knalder i mikroovnen, der holder sig varm i måske 10 sekunder, og som egentlig smager ok i forhold til at den kostede så lidt og tog så lidt tid. men man finder altid ud af bagefter, at man meget hellere ville have haft noget andet.
perFEKT formuleret, phlem. ilu for your sense of humor.


'Today i had a horrible breakup with my girlfriend of two years. In my depressive state i changed my facebook status to the blue october lyrics "Hate me today, hate me tomorrow. Hate me for all the things i didn't do for you" My ex commented "give me an orgasm?" Five of my friends including my mom "liked" this. FML'

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

1 kommentar: