7. september 2009

status

det er egentlig længe siden jeg har lavet en update på mit liv, så jeg spilder lige et par sætninger på at fortælle om mit halvsørgelige hverdagsliv.





forelskelser: 2. (STORE OG VEDVARENDE)


film set: 5. blandt andet Pulp Fiction (for første gang), American History X (ham, fyren ligner min eks. turnoff!) og Tæskeholdet. (IKKE en film, men SATME genialt)


misundelser på Casper Christensens påtegnede overskæg: 145 (mindst! så godt!!)


billeder hængt op: 34. plus udklip (3373283267).


billeder faldet ned: 7


chokopvågning pga nedfaldne billeder: 2. (og jeg bliver ikke klogere end at hænge dem op igen og håbe)


bøger færdiggjort: 1.


lektier lavet: uendeligt mange.


drukture: 3.


skræmmende hjemtur efter druktur: 1. (MEGET skræmmende)


koncertbilletter skaffet: 1. Broken Beats!


koncertbilletter betalt: 0. jeg skylder stort.


tabte hårbånd: 1. (ØV)


nyerhvervet tøj: 1 jakke, 2 trøjer.


sms'er modtaget: 789. (krisetider)


womanblade læst: 6.


besøg hos søster og afkom: 1.


søvnløse nætter tilbragt ved siden af snorkende mor: 1. (NOK)


dates aftalt: 1. (meget usikker)


påmindelser om morgenvækninger: 34.


cd'er lånt på bibliotek: 16.


affyrrede løgne i forbindelse med pinlighed over afripning af cd-bibliotek: 2.


affyrrede løgne i forbindelse med blær overfor ekskæreste: 1. (undskyld)


oprydninger på værelse: 0. (men overvejelser tager tid)


træningstimer: 5.


pjækkeprocent: 1,13


hårkure: 1000. (BLIV NU FLOT HÅR)


fodboldkampe set: 1.


arbejdsdage: 7.


hysterianfald: 1. (stort..)


skumle mødre set: 1.


håndtryk fra kendte modtaget: 2. (STORT)






KONKLUSION:


hold kæft mit liv er rodet.



ELSKER TOM GREEN!

http://www.youtube.com/watch?v=haVXS9rMNxI

Ingen kommentarer:

Send en kommentar