25. oktober 2009

ak.

jeg vil lære at spille trommer.
jeg vil være god til at lave smoothies.
jeg vil stoppe med at ryge.
jeg vil være feminin.
jeg vil bestå min matematikeksamen.
jeg vil tabe mig ti kilo.
jeg vil tage fantastiske billeder.
jeg vil være Penelopé Cruz.
jeg vil være uafhængig.
jeg vil rejse.
jeg vil læse tusind bøger.
jeg vil være interessant.
jeg vil lægge en flot makeup.
jeg vil holde op med at bide negle.
jeg vil se alle de disneyfilm jeg mangler at se.
jeg vil være at spille Sunburn med Muse på klaver.
jeg vil have en guitarforstærker.
jeg vil finde et par solbriller der KLÆDER mig.
jeg vil have nye høretelefoner.
jeg vil have en flad mave.
jeg vil klippes.
jeg vil spille en koncert på Orange Scene.
jeg vil leve af mælk.
jeg vil lære at rydde op.
jeg vil have et stilrent værelse.
jeg vil se færre realityprogrammer.
jeg vil være afbalanceret.
jeg vil have nyt tøj.
jeg vil have patent på en opfindelse.
jeg vil lære at synge.
jeg vil have færre 'pose'-kjoler.
jeg vil lære af mine fejl.
jeg vil på faceook-afvænning.
jeg vil have solskin.
jeg vil finde enden af en regnbue.
jeg vil holde op med at spise klam mad ingen andre kan lide.
jeg vil lære at spise tomat.
jeg vil være gladere når jeg har gennemført noget.
jeg vil have varme fødder.
jeg vil have en vinterjakke.
jeg vil have et par støvler.
jeg vil drikke mere vand.
jeg vil hjælpe mere.
jeg vil holde op med at lave lister om hvad jeg vil.



jeg elsker dig.



3 kommentarer:

  1. JEG VIL OGSÅ SPILLE TROMMER! haha :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne at du bliver ved med at lave lister... Jeg eeeelsker lister. (og jeg kan altså heller ikke spise tomater, kan man lære det på et aftenskolekursus måske?) :)
    /L

    http://style-conscious.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. haha :D trommer er GREAT!
    - jeg elsker også lister. mere end noget andet. det virker bare så.. random :D men tak fordi du siger det, så dedikerer jeg min næste liste til dig måske :D

    SvarSlet