19. juli 2009

så sidder man her igen.

søndag formiddag. en følelse af vinter kommer over mig. laver varm kakao. sidder med dyne på. intet virker. jeg har sovet for lidt i nat. blev vækket af en mor der var ivrig efter at rede mit hår. det lyder mærkeligt når man ikke kender omstændighederne, men jeg lader det være forvirrende, jeg gider ikke forklare det. igår nat. det mest skræmmende i verden. jeg lå og sov. på min væg hænger tre billeder. et af min bedste ven, et af sylvester og et af min ekskæreste. (det er ikke af savn, men simpelthen fordi billedet er et af de bedste, og det minder mig om hvad vi havde sammen. det er ikke patetisk medmindre man selv synes det.) nå. men så drømte jeg om en gang hos ham, hvor vi havde lavet mad sammen, hyggede på terassen og hørte sort stue. det var en skøn dag. så kom jeg til at tænke på hans nuværende tilstand. sørgelig. deprimerende. dét er patetisk. drømmen ændrede sig lidt. blev til et mareridt. jeg blev bange, følte jeg blev kvalt. vågnede ved at jeg fik et slag i hovedet. billedet af min eks er faldet ned fra væggen, og øjnene gennemborer mit kranie, som om jeg var.. jeg ved det ikke. men det var fandme uhyggeligt. fy fan. men nu går jeg ud og ryger en smøg. og prøver at nyde livet lidt, istedet for at tænke så meget over det.
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar